מה שהכי אהבתי זה הסבלנות והסדר. קיבלתי פירוט ברור מראש, הבנתי בדיוק מה מקבלים ומה האחריות, והעבודה התבצעה בלי בלגן בבית. אחרי ההתקנה אושר עבר איתי על השליטה וההגדרות, ועכשיו החימום עובד יציב ונעים לאורך כל היום.
מה שהכי אהבתי זה הסבלנות והסדר. קיבלתי פירוט ברור מראש, הבנתי בדיוק מה מקבלים ומה האחריות, והעבודה התבצעה בלי בלגן בבית. אחרי ההתקנה אושר עבר איתי על השליטה וההגדרות, ועכשיו החימום עובד יציב ונעים לאורך כל היום.